|
|
| 開心完就辛苦-3- |
分類: 芯晴•趣事[2011] |
今日放假
出左街
好暈
好凍
但係個身好熱
今次以為好似之前咁
傷風姐
點知
真係發燒
我呀Ba仲話我m0事lo-___-"
跟住佢叫我食藥
我五想食
好苦
扔晒-___-"
仲未做完功課
五夠薑同老豆講
唯有今晚偷偷地起身做~_~
要作文
五鋸
好無耐
琴日玩到勁high
今日就病左
不過都病到勁high XD
五想好番
但係我要為入B班而奮鬥
所以
都番一陣偷偷地食番藥LA(好無聊
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2011-09-13 10:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 210 | »
|
|