你會是我的F0REVER FRIENDS嗎?
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
Carri3
暱稱: CHING
性別: 女
文章分類
全部 (210)
~回憶錄~ (5)
芯晴•趣事[2010] (36)
芯晴•趣事[2011] (39)
芯晴•趣事[2012] (43)
芯晴•趣事[2013] (1)
芯晴•趣事[2014] (30)
芯晴•趣事[2015] (1)
芯晴•趣事[2016] (14)
芯晴•趣事[2017] (12)
芯晴•趣事[2018] (28)
悟文 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2011 年 9 月 12 日  星期一  


祝自己生日快樂!!!2011/09/12 分類: 芯晴•趣事[2011]

2011/09/12

今日係我最最最開心既生日=]

雖然今年生日M0蛋糕食

不過有月餅食XP

最特別既生日

亦係最開心既生日

仲有NIC0LE一齊陪我生日

開心到

五知點形容XD

.....

今日12點鐘

我仲未訓

就係為左等人同我講Happy Birthday

但係當我聽到之後

又五知點反應好w0w

到左12點半la

我就食冰皮月餅XD

好好食

食完就聽住歌仔訓教教豬lu

可能因為夜訓la

搞到遲左起身

遲左20分鐘

跟住紮左20分鐘邊

諗住食多舊冰皮先番學嫁嘛

點知跌左落地-3-

唯有番學校食野la

番到學校

就好似平時咁

有d同學就先知先覺

有d就後知後覺

有d直程不知不覺

照樣上堂

好快就lunch

出左學校

見到校長

好想快d走佬-___-"

終於走得甩

出左元朗公園

0n左msn

見到小亮

傾左2句

nic話五記得做中文note

唯有番課室la

點知挑起我既食慾

攪到我食左野-3-

好快又打鐘

又上堂

跟住又落堂

時間過得真係快

去左泛后食野

食到好飽

行左陣

miyu同nic買左支眼線筆

聽日又有得唱K lu

HAPPY

番到屋企

五想食飯~_~

食左半碗

五食

8點鐘要到頌富輕鐵站

就夠鐘出門

好開心

番到黎有心機就再打

M0心機就算數~_~"

............

終於玩完番黎

好攰呀-3-

不過好好玩

係到砌蠟燭

砌完就吹~_~

跟住見到另一邊既男仔係到玩火

好似野外求生咁-0-

燒到勁旺

整五熄-0-"

仲見到佢地燒燭光棒

後尾我地係到玩數字球

再後後來

就閃人

去左買汽水

好味XD

渴左好耐

得番3個字T^T

美好既一天咁快就過完LA

好五捨得呀~

[-完-]

 

 

 

 
*P0ST`TIM3*:2011-09-12 07:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ]


好友名單
煙囝_! (winniechan88)
Wing (lunawing1998)
RoxyC (roxychan_226)
❤`,敏♥ (hokman0998)
___☺餅仔;; (Jasoniu)
WawaBi (WawaBi)
Yuen-Ching (Cherryv3v)
♥珊珊♥`^_____^ (shan_0131)
wingsze (fungwingsze)
LaWSoN (jackycheck1017)
ruby (rubykwok)
-- (jellyfish97)
siu希 (heiheiheichu)
佩君莊 (qq25177131)
Evelyn:p (EvelynEvelyn)
小紫♥ (nic0l3_l0v3)
KALAI:D (kalai_514514)
Dee Dee (melody117730)
HaHa;D (mAgGiE_mIlK)
sumjai (sumjaiouo)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 210
留言總數: 188
今日人氣: 4
累積人氣: 1921