|
|
| 祝自己生日快樂!!!2011/09/12 |
分類: 芯晴•趣事[2011] |
2011/09/12
今日係我最最最開心既生日=]
雖然今年生日M0蛋糕食
不過有月餅食XP
最特別既生日
亦係最開心既生日
仲有NIC0LE一齊陪我生日
開心到
五知點形容XD
.....
今日12點鐘
我仲未訓
就係為左等人同我講Happy Birthday
但係當我聽到之後
又五知點反應好w0w
到左12點半la
我就食冰皮月餅XD
好好食
食完就聽住歌仔訓教教豬lu
可能因為夜訓la
搞到遲左起身
遲左20分鐘
跟住紮左20分鐘邊
諗住食多舊冰皮先番學嫁嘛
點知跌左落地-3-
唯有番學校食野la
番到學校
就好似平時咁
有d同學就先知先覺
有d就後知後覺
有d直程不知不覺
照樣上堂
好快就lunch
出左學校
見到校長
好想快d走佬-___-"
終於走得甩
出左元朗公園
0n左msn
見到小亮
傾左2句
nic話五記得做中文note
唯有番課室la
點知挑起我既食慾
攪到我食左野-3-
好快又打鐘
又上堂
跟住又落堂
時間過得真係快
去左泛后食野
食到好飽
行左陣
miyu同nic買左支眼線筆
聽日又有得唱K lu
HAPPY
番到屋企
五想食飯~_~
食左半碗
五食
8點鐘要到頌富輕鐵站
就夠鐘出門
好開心
番到黎有心機就再打
M0心機就算數~_~"
............
終於玩完番黎
好攰呀-3-
不過好好玩
係到砌蠟燭
砌完就吹~_~
跟住見到另一邊既男仔係到玩火
好似野外求生咁-0-
燒到勁旺
整五熄-0-"
仲見到佢地燒燭光棒
後尾我地係到玩數字球
再後後來
就閃人
去左買汽水
好味XD
渴左好耐
得番3個字T^T
美好既一天咁快就過完LA
好五捨得呀~
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2011-09-12 07:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 210 | »
|
|