|
|
| Pre-celebrate |
分類: 芯晴•趣事[2011] |
今日
走左去唱k
都算係Pre-celebrate掛
雖然m0生日蛋糕食
不過有班好朋友陪我
唱左7次[爆了]
首先頭先2次係合唱
跟住就係5個獨自solo
我唱得好難聽-3-
難聽到個個走晒去廁所XD
跟住就自己揀一首歌solo
我都係揀番sa sa個首[2缺1]
之後五知乜誰揀左首[shining friends]
本來要cut嫁
不過我五比~_~太好聽la
咁就唱la
諗住有人陪唱嫁嘛-3-
點知得我一個
變左又solo多次
未試過有咁多人幫我慶祝生日
不過正日就會好冷清la-3-
then;;then
去左千色影貼紙相
我影得好樣衰
不過就好開心=]
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2011-09-10 09:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 210 | »
|
|