|
|
| 雨下了;;電閃了;;雷也打了 |
分類: 芯晴•趣事[2011] |
為左整個版面
拖遲晒D時間
係咪整得好令呢??
我都知嫁LA
五使讚我
^0N9.ING^
五使咁CARE一個0N9講的話
一陣想整埋主頁
雖然累了
但難得有這決心嘛
............
今日同NIC0LE BI去左商務買包書膠
仲有食雪糕TIM呀
NIC0LE BI請的
好好味呀
佢仲買左一個18件麥麥雞餐TIM
比左一件麥麥雞我食
YUMMY
............
到左夜晚
落雨
閃電
打雷
逐一發生
雖然我愛下雨
但卻討厭閃電
因我害怕打雷
小時候不怕的
可是越大就越怕了
不斷看著外面
卻只覺得外面很漂亮的說-.-|||
............
累了
卻不肯休息
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2011-07-17 03:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | ... | 210 | »
|
|