|
|
| 愚人節快樂!!!;))) |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
今日又聽五到鬧鐘響啦
都五知聽日會五會因為起五身而遲到-3-|||
9點鐘同左紫同埋楊怡去運動場跑步
淨係跑左2KM咋
不過都已經好攰
跟住去左椰林閭食野
好好味XD
食完野就去左SASA
陪紫買脫毛D野
買完就去左紫屋企
紫一番到屋企就執屋
直到CCM黎左
我地玩左DEAL同truth or dare
轉左我一次揀左dare
結果紫叫我打比MYH問佢係咪中意我-____-"
我即話無手機
點知用左紫部手機打比佢
本身紫叫我講嫁
我諗住講完halo,掰掰就cut嫁啦嘛
紫又五比我講野-3-"
跟住CCM話送佢個手機蓋比人問邊個要啦
我話我要啦
佢又五比我-3-
跟住佢話我坐係到都拎到就比我啦
我拎到之後佢又搶番
又話要我有190高先比我
係咁反口\3/
跟住我話佢係咁反口我就硬搶啦
搶到佢又影我相
仲話擺上網
我搶到部電話之後佢又有APP LOCK
跟住佢搶番部機就鎖住自己係廁所
我同佢講佢條女係我手上
快D出黎佢五出
五知點解我嗌嗌下喊左出黎
但係其實我五係想喊LO-,-|||
後尾佢就怕左我del左張相
咁諗住執野番屋企啦
紫又用腳撩我條裙褲
搞到我諗起上次打邊爐個時LSY(HL)上次用手掀個次
搞到我好火
口快快講左句"姓羅既無個好人嫁!!!"
搞喊左紫
本身都五知諗住走
不過入左紫房
睇到有D五對路
就留低左氹佢
氹掂左之後楊怡就幫紫剪頭髮
剪得好令
跟住就閃左人LU
不過我無做過功課
都五知今晚幾點先有得訓-3-
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2012-04-01 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 210 | »
|
|