|
|
| 2012-04-03 |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
YOO!!!
終於放假啦
呢個復活假我真係復活啦
第一件事係要叉足電
補眠番
之前晚晚都五夠訓
朝朝都想死咁制
而家有時間仲五訓番夠!?
-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-
咁今日去左上堂啦
個呀SIR話要熱身啦
咁就出左條題目
"假如我有一年假期"
一聽到條題目
第一個反應係好HIGH
跟住寫個時就慘啦
完全諗五到寫乜好LO
到個個時候
我先發現自己既假期從來都過得好無意義
寫出黎既野都好行
跟住人齊個時我就同呀SIR講
不如正式開啦
就成功過骨XD
之後就開始學小組討論
我同LYH.LTY,NHF一齊討論
之後比分個時
知到自己低LYH一分
但係覺得自己好叻叻XD
因為LYH最高分
跟住就開始比呀SIR串番我頭先D point
佢話應該揀另外一方比較好
我好想打佢
之前試過有一次
4個人揀晒一樣立場
佢就話要諗下人地會揀咩立場
之後五好同人一樣
廢事無得討論
得個講字
跟住而家...
佢算五算自相矛盾呢-.-?
-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-
差D五記得
我好五開心
NEXUS跌左價
跌左接近一半
不過我五會因此而五中意NEXUS嫁!!!
我中意佢係因為佢係GOOGLE第3代
又一個3字XD
我只係覺得自己蝕左姐-,-|||
呢D係咪師奶心態-.-?
-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-
其實我好多次番學都見到您
不過五敢叫您
好驚您又會有D FD係您身邊
五方便同您傾偈
今日
又見到您啦
再次扮睇您五到-.-|||
就算走埋去都五知同您講乜好
只要望住您個背影都已經好足夠
其實睇您個背影真係覺得您好型嫁!!!
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2012-04-03 07:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 210 | »
|
|