|
|
| 23/04/2012 |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
再次是遲來的QOOZA(呵呵
今日考IS
份卷五算太難
合格應該無問題既;)
不過高分就五使妄想啦XD
考完IS之後
Jessica同我講MCY份GEOG卷高佢5分
好五抵XD
不認不認還需認
您的心還是有他(呵呵
佢話MCY好奸,將D formula入晒落陪機到
但係我今日試過入formula
真係好煩
煩到嘔
最終決定...五入xd
寧願自己記完計左佢算
咁鬼煩,晒我時間
好佩服MCY點解可以咁有恆心走去入FORMULA
您叫我入既話
不如叫我去死吧啦(別認真-.-"
今日LUNCH個時
CCM com完我仲打我個頭
我超嬲xd追住佢黎打
佢係咁整亂d野
最終我頂佢五順
決定放棄
執番好晒d野先
跟住有幾下都打到佢但係好輕手
佢後尾一把com埋黎
我成副眼鏡移左位
而家戴起上黎都有d五舒服
我又追住佢黎打
話就話追住黎打
但係大多數打到佢都係佢自己走埋黎
有一次ccm諗住打我
紫好勇咁係我前面講"您打佢之前打我先啦"
點知ccm真係打佢-.-"
最尾解決件事既方法係我比佢打一把-.-
其實我五明
點解我要比佢打-0-?
如果五係佢捏forever friends先
我先五會捏番佢
如果五係佢打我先
我都五會追住佢黎打
佢仲要賴我拎到佢隻腳更傷-3-(明明就係佢自己走黎走去,我都無落過2樓,佢都可以落左樓下-33-
到頭黎仲要比佢打(不忿中~
聽日再打佢-3-"
lunch之後上苗~老師堂
佢係咁講點罰人咁好煩
又要罰人企
跟住仲要問"如果多人傾偈既全班罰,有無人五服?"
help~~係人五服都五會同您講啦
跟住放學
本身諗住一返到屋企即訓
點知搞到勁耐
到7點幾先有得訓
諗住訓到8點溫書啦
點知老豆應該承完人又五叫人w0w
搞到10點先起身溫-3-
咁我做乜咁夜仲五訓?
咪就係打qooza lo(本人打字慢,請物見怪!!!
快d打完就訓lu~~~
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2012-04-24 03:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 210 | »
|
|