|
|
| 2012-04-19 |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
又有幾日無打QOOZA啦
我呢幾日都五係好有時間
就好似星期一咁呀
要做中史project,又要寫geog notes比kary搞到差五多4點幾先有得訓
前晚又因為做IS project搞到2點半先有得訓
最後仲要無得交tim-3-"
琴日就因為前兩晚既折磨由8點鐘訓到今朝
雖然訓左好耐
但係都仲係好攰
今日終於有時間打qooza啦
不過之後個幾日就可能無咁既時間lu~
因為呢幾日都要UT
琴日測左geog
今日因為f.3要TSA就五使測
聽日就測CHIN
雖然要測但係就五使點溫
因為都係考番重點解說既野
聽日睇兩睇is0k
-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-
又講番今日啦
今日遲左一架車
因為我去左0k八達通
搞到遲左少少
之後番到學校就係到睇報紙
諗住落去食野,點知原來已經到8點2
跟住就上堂啦
去到第一個小息
我同紫都好齊心咁想落去食野
今日試左個撈米
鹹鹹地又辣辣地咁(我角度-.-")幾好味
食完野岩岩好打鐘,上去上堂
第二個小息係到行黎行去,無野做
不過有時又有人撩我傾偈又傾2句咁啦
跟住上IS
原來今日真係用2B書
好開心,自己無帶錯
又做左實驗
話說好耐無做過實驗了
做完實驗無幾耐又落堂LU~
終於到左食LUNCH既時間
紫話五同我食
我睇到落堂個時佢想搵我
不過見到lsy(hL)過左黎所以先又五理我去搵Jessica(一陣紫話五係就好笑haha
落番去之後
我同Jessica特登出左去買護墊
係去百佳既時候
我聽Jessica講班男仔係到
就睇左2眼先睇到
點知一睇就對上左關哥對眼
五知點解個心跳得好快,好驚
跟住即該急急腳去百佳
到左之後買完護墊就去seven
去既途中又望左班男仔一眼
撞到kary同lcw
就一齊食
買完就順手係seven食野
我買左支朱奶同一包hello kitty既零食
之後keep起左張hello kitty貼紙比紫
番到學校褲腳濕晒
Jseeica對鞋+襪又濕晒
我上左班房拎對襪比Jessica
之後又上堂
到左PE堂
我地第一次划艇計分
我覺得好蝕-3-
因為個個划個時既風阻都係3
得我係5,不過niki都半5半3
雖然係咁但係都有a xd
之後就坐左勁耐係到傾偈
但係一起身就見暈,雖然坐都係-.-"
跟住放學
同sweety+紫+Jessica+mary一齊走
搭車個時我係咁叫sweety參加屯元天drama試鏡
經我幾經說服後
佢話會考慮下w0w(happy happy
紫都話見我地玩得好開心咁又想玩(good
之後係咁傾drama既野
傾到落車都未傾完xd
落左車
我同Jessica行左一陣
就各自番屋企=]
``當與你對上眼時
我就知道,我的心已給了你
可能`你真的是我第一個喜歡的人
因我肯定以前的感覺與現在不同。
從前`我從未試過扑然心跳
從前`我未曾試過如此想念一個人
滿腦子都是你,更無法把目光從你身上移走
我怕:::我怕我真的戀上你"
|
| *P0ST`TIM3*:2012-04-19 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 210 | »
|
|