|
|
| 2012-04-20 |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
今日:)
差d遲到
因為琴日番學個時好驚手機個鬧鐘響
所以特登走去較靜音
點知夜晚五記得set番-.-"
今日7點半,自己醒左
跟住急急腳咁衝番學
係水邊圍天橋
見到miyu
跟住就一齊行
番到學校未打鐘
我同miyu一路傾偈一路上班房
行行下無啦啦打鐘
所以就急急腳咁上左班房
入到班房見到胡sir(DT代課老師
佢話時間岩岩好,而家開始派卷
跟住五記得邊個講"哇~您今日好早w0w"
講真好想打佢-.-
行到差五多番埋位先知原來niki係我後面-0-"
跟住考中文
omg!!!
我五識做
做左半粒鐘淨係做左一頁半到
一定五合格啦今次
測完之後無乜特別野
淨係落左好大雨姐
到左geog堂對卷
個時好緊張
好驚自己做得五好
最終睇到個分個時
由超沉重變到2腳一輕
有d想暈既感覺-.-"(真嫁!!!
之後係咁check ms.趙有無對錯
發現無個時好開心
因為第一次有分卷高分得黎五使扣分-.-"
呢份係我自升中以黎第一份9字頭既卷-___-
可能以後都無啦-3-
到左第一個小息LCH踢到Jessica張櫈+枱搞喊左佢
搞到我要入廁所氹番佢
lunch個時我同紫同Jessica一齊睇雨
講真:::我真係覺得雨好令
一滴滴咁滴落黎好有feel
特別係又細又密既雨
特別討人喜歡
後尾紫鑵飲芬達滴濕晒先番班房
番到去我地成班人係到傾偈
CCM好嬲打
點知係陪SWEETY去廁所個時又有事發生
今次到紫喊
我又五係好清楚佢點解喊
淨係知關哥撞到佢
跟住互鬧,比關哥鬧到喊
不過又好似關以前既野事
btw sweety氹番佢
之後就放學
諗住一齊走
仲以為自己有遮
點知搵遮個時先發現
原來自己琴晚五記得收遮
真失敗!!!
之後仲要tinni返屋企拎遮比我地
tinni拎左2把遮比我地
其中一把係hello kitty
我拎左上去比紫
就走左lu~
本身諗住淋雨
點知走個時無雨落-.-
sosad
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2012-04-20 07:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 210 | »
|
|