|
|
| 21/04/2012 |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
今日我又遲左打qooza啦
希望自己下次五好又咁懶啦xd
成日明明都得閒
就係五肯打qooza
講番正題
今日我成2點先醒-.-"
但係琴晚都五係好夜訓姐-3-
都係一點咋嘛-33-
起左身之後無野做
又五想做功課+溫書
就係咁睇電視
睇左個比niki話係呀婆台既南方衛視
個都市笑口組都幾好笑呀xd
跟住又轉左深圳台睇大娛樂家
睇人答問題拎獎
又睇飯食了沒
睇5個小朋友又搭飛機又搭火車咁去搵mama
個五個小朋友又2個hins
一個就係超市一個就係大腳
然後d小朋友就去問人"呢到係咪超市呀?"
跟住個店主就話"係呀,呢到係超市呀.小朋友你地想買咩呀?"
之後d小朋友就話"我地五係買野嫁,呢到有無個大腳既人呀?"
店主話"無呀小朋友,你要搵大腳既人做乜呀?"
小朋友"咁我mama係五係到呀?我要搵mama呀!"
店主"你mama五係到呀!"
小朋友就話"你呃人,我媽媽一定係到!!!"
d小朋友好得意xd
後尾睇到一半
紫打電話黎叫我陪佢出去元朗拎番部s2
跟住我就換衫同佢出去
拎完部電話就去左千色[探]forever friends
行緊個時紫係咁check有d咩五完善既地方
跟住係咁彈人-.-
上到去之後我係咁睇d盒呀個d
跟住紫搵到個forever friends係c字既
之後我就買左啦xdd
比完錢之後我就即刻拆左個盒
狂錫佢xd
佢好滑好舒服
又令又得意
真不愧為令野xdd
之後就搭車番黎
諗住去搭起751
點知等左勁耐仲要勁逼
我五想比蚊咬又五想上車就諗住行
下過最都上左西鐵站買野食+搭車
搞到差五多8點先番到屋企
番到去食個盒飯食得半盒都五夠就飽-3-
之後就玩電話+傾電話+玩電腦
直到現在xd
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2012-04-22 01:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 210 | »
|
|