|
|
| 2012-05-03 |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
今朝同紫一齊番學
去左食阿波羅
拎住個撈面搭車
我未到站就食晒
仲要整左落個細路到
紫就拎足全程車
當然`好遲先番到學校
番到去就坐坐坐同坐
差五多8點鐘到
我諗起未執LIBS FILE就執起上黎
就完就玩下咁就打鐘啦
頭2堂英文PRESENTATION
比MYH點左我出去-3-
講野係咁窒
明明琴晚都無咁窒
今日就窒到咩咁
紫就用左我張紙既後面寫稿
因為佢份稿係電腦無PRINT/抄
唯有憑記憶作多次
佢出到去都好窒
TOBY係個時就同我講左個驚天大秘密
佢話好五中意PRESAENT緊既紫
因為好細聲同搞到個presentation好似好恐怖咁
其實都五係咩野
跟住maths
除左做數就係禁機
悶死~
IS堂就好少少
有個experiment做下
ccm同hl調左位
跟住就食飯
買左少少野上班房食
紫以為lhc買嫁lo=.=(人講佢就信,我講佢又五信
食完就同toby同當值落到去就行行企企咁啦
最尾去左正字board幫手
拎左2粒綿花糖食xd
上pe堂考體操
表演五算好好
但係個轉體出奇地做到(感動
落左堂就交va舊野比ms yeung
點知比ms yeung點左去做野
好彩我本身有野做
就變左紫同jessica做
我就幫佢地搬書包,行上行落咁
辛苦死我-3-
之後就正式開始拆中文週既board
要拆七塊board
好彩有外援(紫,ccm,jessica)咋
五係拆死我同toby
拆晒d野就番屋企lu
我去左紫屋企拎少少野先
熱死我
番到屋企身一時間沖涼
成個人即刻舒服晒
而家好眼訓=.=
想死-3-
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2012-05-03 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 210 | »
|
|