小小分享~
我係明符其實既垃圾婆, 乜都鐘意乜都話靚! 咁就積埋積埋好多野囉! 星期六晚, 手痕痕就囉起D物資左串右串, 整左兩條束頭橡根來~ 因為街買果D滿足唔到我, 太貴又唔捨得買喎... 咪唯有學人DIY下囉!!! 都整左好耐下, 因為整好又拆, 拆左又整.... 指頭痛先收手!!!
呢兩條都係用D舊鈕, 無家可歸既小CHARMS, 斷珠鏈黎做既, 左邊果一條仲有晒IDEA架...:P ......(閱讀全文)
我自己都好鐘意既野... 點解要放呢~~~ 咪因為我D野已經攻撼左個廳啦!!! 旅行之後D手尾又未執! D飾品未執, 四對鞋仲係個袋入面.......個袋仲放係廳~ 仲有一箱飾品... 我真係戴唔晒呀!!! 鐘意既就幫幫手領養番一兩件走啦~ 嗚~
上圖綠色頸鏈我係好鐘意好鐘意, 襯淨色衫好好睇, YAHOO低價起標中
呢D未上YAHOO, 有興趣EMAIL我啦~
5月25日, 我好似無......(閱讀全文)
紫色LOT, 80s 的塑料頸鏈好美美, 襯上淨色TEE已經好靚! $29 up :_(
珍珠LOT, 我D珍珠飾品賣極都有! $29 up :_(
http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/booth/casper_wong?userID=casper_wong&catID=&catIDselect=&clf=&u=:casp......(閱讀全文)
手鏈區::: (ALL SOLD)
頸鏈區:::
心口針:::
-SOL......(閱讀全文)
番左黎已經五日~ 話咁快!!!
英國係一處好地方, 人靚景靚! 亦好有禮貌~ 係LONDON STAY左成個星期, 行左四個MARKET! 有無收獲? 都有既, 但唔多囉~ 鬼咩, Portabello 最平果檔叫做 Everythings 5 pounds! 但我都有買到野.... 囉!
仲有, 竟然係英國買左對CAMPER!!!! 因為大大大減價, 好鬼抵! 雖......(閱讀全文)