話說我本來打算上星期六, 今個星期一, 三, 五去做GYM, 諗住旅行前努力D啦!
點知上星期M到, 痛到呀媽都唔認得! 仲要黎個流感... 又咳又傷風! 咁...緊係去唔成啦! 星期日同男友齊齊肚屙! 咁星期一又去唔到啦! 今日, 終於乜都好番晒, 去得成physical! 仲唔加把勁咩, 點知...我扭親腳呀!!!!!!!!!!!!!!!!! 家下腫左個雞蛋出黎!
嗚嗚, 我星期六上機......(閱讀全文)
新LOT上架~ 係YAHOO低價起標了!!! 今次都幾抵, 有十幾件架~~~
其他散件寶貝:
超鐘意的 Amber Lucite Necklace $79 ~ Sold 只此一條出售~~~ 好有型!
都係超鐘意的仿珠彈性手環 $5......(閱讀全文)
以上兩件都係我推介~~~ 要就快啦 :P
仲有D已經UPLOAD上相簿, 請去睇下啦, 唔知點解呢度上唔到呀 !!!
今日己經比YAHOO搞到我一肚氣! 而家連BLOG都玩我~~~~ 所以... 唔寫咁多野啦!!!!!
潛左水一排, 因為實在在太忙碌~ 上星期連續兩日去飲滿月酒, 之前周圍去搜羅禮物比BB!!! 又番左深圳食海鮮, 按下摩~ 上星期放假日又連續兩DAY煲日劇! 仲有一星期三天運動日! 還有, 月底FIRM左去旅行, 要準備定... 其實乜都無準備過! 想像到有幾忙吧...
但, 我都執左一批野出黎... 以上大合照就係我"暫時"打算放售東東, 但未得閒搞, 只執左少少出黎映左相!!!&w......(閱讀全文)
幾日無UPDATE啦, 因為實在太懶 :P 唔想搞堆野, 又懶映相~ 懶執~ 同埋而家一星期有三日係運動日, 番到屋企都散晒... 要.努.力.減.肥. ^^~
不過, 月頭會有好多野番, 應該都會放咁D出黎大家分享分享 ~ 下星期記住留意下啦, 至於係幾時呢.... 我估下星期尾啦 ! 應該收齊D野架啦~~
但今日都有少少嘢新上:
1. 執左一LOT動物園~ 喜歡動物造型D配件如......(閱讀全文)