買買埋埋, 太多野~ 買番黎跟本戴唔切, 呢堆野除左紫色香水頸鏈及GOTHIC黑手鏈戴過一次, 其他係未用過既 -_- 一LOT買, 當然係平D~ 但散買都OK! 基本上我已經忘記左原價, 所以... 憑少少記憶同埋我鐘意既情度MARK價啦~ 平唔得幾多呀, 因為...好新淨呀 ><
1. PEARL BRACELET $38 - Sold lu ~ new! v......(閱讀全文)
小休左幾日, 今日執左一LOT 現代飾品, lot of 12, yahoo 起標價 $39 up~
有興趣快D去落個BID啦 :) THX~
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1119095490
執極都仲有!!!
全部都未上YAHOO架, 因為懶! 而家先係度亮個相, 鐘意散件買既朋友, 先係呢度留貨啦! 上左YAHOO就盡量唔好散買啦, 因為我怕煩... 要改黎改去嘛!
鐘意成LOT買都可以, 我會比個靚靚價舊客戶 :)
LOT 1: $69 up on yahoo now, buy it now @ $169 include local postage.
10 件, ......(閱讀全文)
WAREHOUSE 紅色復古款式小手袋
條揹帶可以收埋佢, 手囉住仲型! 個開合係好似拍拍袋咁有條WIRE既~ 其實我好少用紅色既野, 但我又覺得紅色好鬼型!!! 總之就係靚! 襯VINTAGE 打扮一流~ 買佢既原因都因為佢個款式好復古!!!
WAREHOUSE係英國牌子, 品質有保証
GUCCI 手袋
珍珠都無咁真! 買番黎差不多6000! 但用過一次 -__________......(閱讀全文)
以下幾件都係散賣 打散黎賣係因為買番黎貴, 同埋我好鐘意囉 ~
1. 白色縷空手鏈, 有掉色! 但有眼睇~ 靚 (好快已找到頭好住家啦!!!! :D)
2. 黑金手鈪, 細SIZE! 我手粗~ 戴得不太舒服所以放~ 入面有掉色, 出面狀態佳! $39
3, 仿珠誇張夾耳環, 珠子有點點斑! $35
 ......(閱讀全文)