按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


美中不足'  

尋日朝早7點就起身!
去到火車站同佢地一起食早點!


食完早點就出發咯!




諗住今日會落雨,
點知一點雨都無!
太陽仲超大個,
真系熱到我崩潰!
攪到我著左條長褲!
崩上加崩-_- 超激氣!

去到門口已經開始崩潰,哈哈!


去緊坐纜車!個時我已經熱到整高條褲!


上到纜車! 系到吹水-3-
我地太多野! 實在太好笑了!


機動遊戲幾乎比我地玩齊曬落[除左跳樓機!]


越狂飛車玩左3次! 因為好少人所以排得勁快! 超開心的!

見吾見到我尼!

 玩得超滿足:]!

過程!




睇野!!







尼隻野真系極度嘔心-3-                 BB痾屎:]

走咯!



其實仲有好多好令好好笑既相;
但太多-3-我懶得po!

在巴士!


同佢地食埋飯就反屋企咯!
尼日真系前所未有甘累呀!
亦都系我人生中第一次熱成甘!
我會記住今日的-_-!

不過今日真系開心的!
同你地一起,笑聲常滿在!
仲有好多好好笑既影片!


當我熱到崩潰的時候!




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日朝早起身去左跳舞!
得自己一個,甘樣仲free既,不過真系太累喇!

今日煩酒店D野煩左成日!
唉! 心情好Down!
仲要去教堂,
不過好采班衰野今日乖左!

船到橋頭自然直'
希望在明天'

加油!

發表時間:2009-07-29 11:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片