尋日朝早7點就起身!
去到火車站同佢地一起食早點!
 
食完早點就出發咯!
 
 
 
 
諗住今日會落雨,
點知一點雨都無!
太陽仲超大個,
真系熱到我崩潰!
攪到我著左條長褲!
崩上加崩-_- 超激氣!
去到門口已經開始崩潰,哈哈!
 
 
去緊坐纜車!個時我已經熱到整高條褲!
 
上到纜車! 系到吹水-3-
我地太多野! 實在太好笑了!
 
 
機動遊戲幾乎比我地玩齊曬落[除左跳樓機!]
 
 
越狂飛車玩左3次! 因為好少人所以排得勁快! 超開心的!
 
見吾見到我尼!
 
玩得超滿足:]!
過程!
 
 
 
睇野!!
 
 
 
 
 
 
 
尼隻野真系極度嘔心-3- BB痾屎:]
 
走咯!
 
 

其實仲有好多好令好好笑既相;
但太多-3-我懶得po!
在巴士!
 
同佢地食埋飯就反屋企咯!
尼日真系前所未有甘累呀!
亦都系我人生中第一次熱成甘!
我會記住今日的-_-!
不過今日真系開心的!
同你地一起,笑聲常滿在!
仲有好多好好笑既影片!
當我熱到崩潰的時候!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日朝早起身去左跳舞!
得自己一個,甘樣仲free既,不過真系太累喇!
今日煩酒店D野煩左成日!
唉! 心情好Down!
仲要去教堂,
不過好采班衰野今日乖左!
船到橋頭自然直'
希望在明天'
加油!

|