今日同家姐4點幾去到與舞會站'
拉下根,練下舞.
530開始跳'
幸好今日Ray嘈教step咋!
因為今日黎m真系超辛苦'
所以令我好無精神上堂,
但跳step就無甘辛苦+容易!
跳到7點就過CauswayBay.
唉! 黎M真系超級煩!
加上炎熱既夏天'
汗+M甘樣. .. 真的超難頂的!
去到SW,今日系米Sir既最後一堂.
所以亦都系考試,
米sir真系超特別!
之前D導師都系點名甘考,
但佢就好似平時上堂甘!
Last比分時,都比我地睇曬分數!
真系超特別耶'3'
米sir好令仔啊! 好吾捨得佢!
真人令仔勁多!
尼張系SW第7班唯一同到米Sir影既一張相-3-!

完左之後同佢地去食野!
好耐無同佢地食野lu!
超開心!
 
 
With Thomas MK 6連拍!
1,
2,

3,

4,

5,

6,

同ShowK玩真系勁開心勁好笑-3-!
一直同佢玩地MTR,笑到我聲都沙埋!
發現Thomas其實同ShowK一樣又系可以勁姣的-3-
我狂打佢x) hapi!
 
 
- - - -- - - - - - - - - - - - - -
聽日同大家去OP' 希望可以玩得開心,吾好落雨啦:]
|