尋日終於都會完考!
大家即刻去大解放,
出mk唱k+ shopping!
不過今日狀態吾系幾好,
成日都開吾到聲,
系去到last先開到,浪費曬添!
不過行街買左好多野,
但亦洗左吾少錢-3-嗚!
唉! 諗反起!
我同老公都好耐無見喇!
已有4個月無見了!
6月份可能要月尾or7月頭先反到去!
很不想這樣子!
計下計下,隨時有半年見吾到!
雖然對佢有信心,
但心淡點都少不免!
只想跟陳生一起下去.
明天開始跳舞咯!
心情有點興奮!
因為這一天,終於都等到*V*
嗯! 明天要努力跳舞咯!
好想幫到屋企/_ \
今日媽媽節,系到講聲
媽媽 I Love You!

|