聽日真正的開始會考喇,
緊張心情就無乜,
但真系幾灰!
其實我要求吾高,
我只系想夠分比我去IVE讀酒店,
今日愈諗就覺得愈吾對路;
覺得自己一定會考得好差.
我自問尼兩年;我都好努力'
但我知我真系好蠢;
我對讀書永遠都會有肓點,
但我吾想尼兩年既努力換取7分反黎;
我想有10分,
我並吾要求升中六.
但我會對自己有一定要求'
------------------------------------------------
會完考 真的變得太忙了;
勞工處既跳舞班有成36堂;
足足跳到8月;
加上sunng wong會完未我要開學-_-
攪到想反大陸既計劃又吾知變成點,
但真的很久沒見他了,很想你!
連想做兼職既時間都好似無甘!
無諗過真系會變成甘,
都吾知系好事定吾好事了.
現實的確是現實
當你想擁有一樣野既時候,
你必定要放棄某一D野

|