尼排同媽咪/陳生好耐無見喇! 耐吾耐就會諗起媽咪同陳生, 會成日諗佢地死左我會變成點, 可能相比起我身邊既人少見佢地, 所以會將佢地諗成甘. 每天眼淚流不停, 也許 我會比現在更努力人生! 加上尼排睇4川個D新聞, 睇完真系會眼淺' 眼見自己親人/朋友離去, 真的心痛至崩潰! 因此人才要珍惜人生/珍惜自己身邊的人吧! 親住你有得對住你身邊既人好既時候; 就好好對待吧! 今天不知明天事, 每次遇你認識的人 見面 相聚 談天 亦要好好 珍惜