今天上課日'
頭兩堂選修,黃Sir真系好中意講野-v-.
中文堂睇圖書,
小息同daisy落CT食野,
個八婆尼排大食左,
兩堂中屎,小測小測,都識既.
Eng,今日Jessica燥底,
吾多想見到佢添'3'.
lunch,得我+daisy+tai去m記食野,
又肥多磅lu.
中文堂,睇圖書,
今日真系零4掛住老公<3'
哥子同Daisy狂轟炸我,
吾比我睇書,哈哈!兩隻烏龜ar!!
Maths,同Daisy笑到死左,
我D行為實在-_-,其實 我都5想嫁.
神父公公今天去逝了,
望見仔哭泣的樣子,
連我也被觸動了!
望他能與主同在,
丞軒,BeHapi啊!
放學同Daisy去大中食野,
狂食,今日成日都無食過正餐,
個八婆真系大食左'3'
臨走個陣仲要笑餐飽先走,
實在太白痴'3'
剪左頭髮好細個添@3@!
 
|