今朝早會真系激悶,
班主任堂,
hiuda同輝子都送禮物比我'
勁開心@v@,
哥子送左個音樂盒比我'
thanks哥'

而hiuda送左個橙色bar比我,thz=]
我無理由影相放上黎牙,嘻!
兩堂世屎,10分專心'
中屎派反小測,得10分,
唉'我真系傷心到發脾氣,
[以後都吾讀中屎喇!]
哈,我講左尼1句,
但是,是不可能的事情吧.
成堂中屎堂都好低落.
小息,daisy收到風,
所謂[人言可畏],雖然如此..
但不重要的人便不用理會尼,傻婆'
PE堂玩彈床好好玩=]
放學睇SingCon,嘻嘻,好熱鬧!
12月3日我都有份表演尼,期待著.
回到家,系到排舞,
真系諗到我頭都爆,
但我不會放棄的=]
尋日真系對5住家姐,
發左你脾氣,
但尼次Show對我黎講真系好重要,
不過依加都解決左了.
SORi'
 
今天,同樣地很想念MrChan*
|