今朝周會,睇到力克段野真系有點感觸.
周會完左,兩堂Eng.
一調左位即刻吾想聽書.
第1好吾慣坐甘後,
第2感覺吾同曬,
第3無野煩住我,
第4就系同老師距離太遠.
之前同Daisy坐不知幾專心,
我真系成日都勁無MOOD,唉'
依加上咩堂都無MOOD,
真系超級超級吾慣,
我零願坐第一排,
不過一定吾會坐門口頭兩行.
我都未試過坐位坐到我甘辛苦.
極 度 討 厭!
宗教堂,睇電影,
睇到勁心寒,超緊張!
點解德國人可以殘忍成甘!?
當自己面臨死亡,會5會真系食人尼!?
放學補中屎,做到嘔!
之後反家沖涼,
出左去夾Band,
廖曉智幫我地客串鋼琴,
所以同埋小志去左救軍train.
不過Train黎都無用!
依加學生會一句[出吾到!]
玩撚完!!
|