按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2008 年 5 月 27 日  星期二   晴天


C.S@104*  

2008.5.27*

尋晚同老公傾電話'
用屋企打,打極都打吾通,超激氣的-/\-`
只好用手提打了.
同老公傾我地既事x)`
講下對方要改D乜野,
[原來我是相公的第1次真愛]>v<超幸運的!
傾左成個半鐘,手提無錢了,只好收線尼'3'
今朝叫老公起身,
叫完即刻訓覺,訓到塔半,又遲左起身!
不過都撞到kyan+yu,一齊反學啦.
反到去即刻沖去札邊-3-
早會個時勁辛苦,SuperSuperH0t`
頭個堂中文,1半半聽到阿Sir講野而已-3-
掛住傾計A_A呵'
宗教睇愛鬥大*3*
子建真系好鬼可愛-v-
PE堂,同Daisy決定上PE堂@@
換完衫,做熱身,
做左20下掌上壓已經腳仔軟@@
體力差左好多吾好講笑-u-
然後小息尼,就同daisy+Cyiu傾計*3*
小完息就跑12分鐘.
跑得勁氣[女]囉-3-吾知咩事.
20個圈都無,真系接受吾到-v-
但我真系吾想跑'
暴曬系最主要既原因!
其次系過份[熱熱熱]!!
夜晚跑動力會大好多-v-我都吾知點解.
換衫個時,勁辛苦,熱+焗*
兩堂電腦堂都無心機聽書,
掛住系到[逗]涼,-v-
lunch,同daisy+阿tai食=)kolen lunch後先反尼'
去左M記食,Daisy講D野勁好笑-v-
愈黎愈頂吾順,哦呵呵>v<!
hiuda同丞軒黎會我地,之後一起反School.
兩堂英文堂*3*訓話左半堂,派卷+講Writing.
今日Jessica有D黎真-V-
由其是1落堂,個個沖曬出,勁嘈!
jessica動真氣了,第1次見'
世屎堂,吾記得帶書,失策左@0@
不過就甘聽都吾悶=)中意世屎了的'
放學,Jessica留左我地訓左1陣話,
然後反家第1時間沖涼,
沖完落左家姐到,找中屎評論題資料.
電腦中左毒,有D網load吾到-v-真煩!
再做埋SBA,6點半反左家食飯'3'
陣間仲要落家姐到,做埋個SBA佢尼'
-U-唉呀,超忙的,看來今晚也不能溫世屎了'
今晚10點絕對要打比老公尼*v*
尼件系唯一不可不做的事尼,呵呵!

跟4A的日子只剩下4天而已;
真的很享受今年的日子x)`
我只望4A能完完整整的升上5A`
祝福4A*v*

發表時間:2008-05-27 07:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片