2008.5.21*
今朝5點半起身打比老公,
我同老公都好眼訓尼-v-
所以傾左5分鐘就再訓,
訓到11點起身'3'
MSN,又同表哥QQ左陣'
洗面食野,
同思諾傾電話傾左陣,
無耐又打比老公'
同老公講我尋晚發個個夢,
發夢我反左去,之後食飯,我吾食,去左找老公子,
甘就叫老公企系到等我1陣,
入反屋,媽子鬧我吾食飯鬧到出門口,
之後老公見到又鬧我[做咩事呀你?]
後尾我就拉走左老公去後[行].
見到我個小學同學=v=佢串我,比我掉爛左部電話.
然後就同老公行去佢女麻2屋企到,
夢見佢女麻2屋企系超華麗,
個廳大到不得了,
D梳花,木台,地毯都超大超大'
1句講曬[間屋超令!]
然後同老公尼樣個樣啦,
又吾知點解會見到SOWINGYIU=3=
之後一齊玩捉E因,
後尾中間就醒左lu.
哈哈'記得好清楚..
可能因為尋晚我訓前講過[希望今晚發夢見到老公啦!]
誰知真系發夢見到老公>v<
可能因甘而特別深刻尼,囍`
1點7到,老公要反學咯'
之後同牙媽傾左陣計,然後尼就去左溫書,
溫左陣=3=去訓左訓覺,
4點再溫溫到6點,
陣間食飯咯`
今晚10點打比老公先^3^
閉起雙眼;我會掛念[成]>v<*
Clok;生日快樂=)`
|