|
2008.6.6*
尼幾日都要考試,所以無時間打日記尼*v*
尼排買左薪新電話啦-v-`k810i
雖然系[狗]機,但影相令令`
不過買左反黎之後就同屋企人嘈過1兩次甘啦,
1個字-[煩]!@@呵..
今日系考試既第3日*3*考Writing尼,
吾錯啦都-3-10點放學,勁大雨’
反到屋企食野,系甘玩部電話’
1點打比老公傾左10分鐘都無就要收線,
事關同牙哥牙媽嘈,因為電話. [好煩]’
成日系屋企無所事事..
出面落勁大雨,真系由朝落到晚無停的.
溫書=3=電腦+電話`
MSN同珮瑜傾佢同小炮D野聽到蚊,
條仔真系好[賤]!
晚上溫Math,溫落又幾過隱=v=
比想像中易溫@@Math,呵’
同光仔MSN-v-,,
好攪笑好可愛A_A`怕羞仔..
溫到9點10到打比老公傾計@v@
聽到老公測驗既成績真系大起大跌-_-
好既科目有8字頭,差既可以十幾分,,
-________- 幾乎比佢激到嘔血,
說法起來,尼排掛住考試,
少左諗老公`不過其實系好事黎既=)
始終吾洗分心,但仍然無變既1樣就系..
[羅家怡好愛陳健成]囉*v*..囍’
|