按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2008 年 6 月 2 日  星期一   晴天


C.S@110*  

2008.6.2*

今朝5點9起身打比老公,
諗住打既時候,
老豆突然起身-3-之後即刻收線,
用手提打比老公'
點知佢仲好好眼訓,
所以傾左5分鐘就收線喇.
之後我就計續訓,
訓到成7點7先起身-3-心諗大鍋!
已經塔9整野,但等升降機等得好耐,
結果遲到-u-`第3次要罰抄!
臨尾兩日先遲到真吾抵-v-
罰抄既野吾同左,要抄校規,仲多D添.
而且遲到第3次姐,就要扮5次..
多到要我成1堂多D先扮完,超過份-U-
扮完上去,世屎堂,
死人吳浩汶,煩過死人-_____-!!
講埋個日本就落堂.
小息去左音樂考試,個人18分,合唱團20分,
個人個個真系從未試過甘低分-V-
可能低音歌真系吾岩我唱啦.
中文堂,同肥霖一起溫世屎.
兩堂電腦-U-去WC比羅SIR捉遲反.
罰企左9分鐘,開頭都有聽書,
後尾太悶,又諗住老公,寫歌詞*3*
lunch同kolen+阿tai+阿笙去左新興食.
kolen吾開心似的@^@..
食完即刻跑反學校換衫衫,
影10週年既相,女排都要"
影人 2時超h0t,甘多人企埋一齊
之後反上5樓同hiuda換衫.
氣都未透夠就要Eng小測,
個身又熱-v-攪到勁蚊個人.
最後當然做吾曬,即使準時做都未必做得曬'
Math又黎個小測-v-
TszSir吾比提士我地,我地成班都會做錯!
做吾曬就要交卷lu,
放學反屋企溫豬豬lu'3 '

這幾天,常常掛念你得哭泣'
真正的感受到[思念1個人]的痛苦,
老公.. 我真的很想你*我相信你也是跟我一樣的.

發表時間:2008-06-02 07:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片