今朝6點30打比老公, 'v'哈哈,我勁眼訓,語無論次 所以要收線了,1訓訓刑10點幾起左身, 等老豆買野反黎比我食, 邊食邊煲劇,煲左成個下午=3= 悶悶的,同家姐傾下電話甘' 6點幾食飯,呼!無乜特別, 晚上,比我知道左D野' 喔喔`都5知話5話你地抵死好,比我講中左=) 4個都系人渣'已經比我講中左1半了, 剩下的1半,睇下幾時會發生=D`呵 陣間打比老公先'3' 在家太悶影的' 哎呀,豬豬' 呠呠'3' 頭髮超凌亂=3=顛左!