2008.5.1*
尋晚訓得超吾好' 要系甘起身飲水,喉嚨超痛的. 系甘打比老公' 個死佬食左成十幾支煙-3-唉' 傾到6點到再去訓, 8點幾醒左1次, 10點幾又醒左1次, 11點半正式起身, 今日整天留在家尼, 個喉嚨準備爆了' 1點個時打左比老公, 同佢傾左陣,佢就去左打波lu. 依加10點幾, 個死佬又話今晚會早D反屋企, =3=仲未腥信息來, 沒辦法咯,只好再打多次去好了' 明天*願能順順利利,主!你要保佑我,