2008.4.27*
今朝8點醒左,打比老公.
見老公訓得甘舒服-v-就比佢訓啦'
10點再打多次比老公,
仲未訓醒=3=果然系豬'
傾傾下佢就醒左lu,
期間老豆入左黎3次,鬧左我3次`
真系超級黑我憎!
然後同老公傾到11點到,佢就食飯咯.
然後就整野換衫,
12點幾出去,林出門口個時又比老豆屌多鍋,
真系諗起都蚊,
我著咩衫關你乜事,出埋門口都要人地反反去換,
反入去之後無換到,就甘1沖就沖左出門口,
真系好lun煩!
去到昌m,見到珮瑜了=)`
去大埔墟M記食野,食完尼就行街街,
買左條褲,珮瑜就買左條褲+衫.
我地條褲是一樣的尼xp'
又睇下D情侶野,個時超掛住死矮仔喎>v<`
LG,i Miss You Very Much*v*
行到4點就反家=D`
反到去試條褲,著上物系無甘令囉我覺得=3=
珮瑜都吾中意條褲,
那明天放學一起去換咯<3`
陣間溫埋書就打比個死矮仔咯A3A`
即使我們的前路是多麼的難行,
但我亦會撐著的行下去,只因我愛你.
|