按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


C.S@69*  

2008.4.22*

今朝5點40分電話鬧鐘響左,
其實已經醒左,但見到牙哥未訓又吾敢打電話,
後尾諗住訓多陣先叫老公起身,
點知1訓就訓到6點半,
ohshit! 即刻打電話比老公,
佢牙媽聽左=3=知道佢實反左學了'
超嬲的'明明想叫老公起身又叫吾到=/\=嗚`
之後又去左訓,吾知點解今朝特別好訓,
超眼訓的,1訓就訓到塔5,
但仍然好無精神甘整野,
頭都無吹就札邊,攪到今日札個頭勁k怪,
真系接受吾到!
但就遲到,無辮法'
早會,集隊,上去,jessica去左監考,
德茵派卷,有溫書系吾同D既=v=14/20,起碼past左先'
然後就中文堂啦,落左去睇書,
超眼訓,勁吾想落去=____=`
第2堂宗教,雖然好想訓覺,但又好想聽子建講書啵'
反尾轉堂,即訓,,當我訓得超舒服既時候,
偏偏就要落去上PE堂,
無帶衫,話跳舞整親對腳,Dior又信-v-'
之後系CT到坐,要整野,
小息,同珮瑜個D一齊吹吹水=)`
PE堂,呆坐+睇大頭跳彈彈床'3'超可愛的'哈,肥嘟嘟
兩堂電腦,發夢發足兩堂,真系專心吾到,太悶了.
Lunch,同huida一齊行落FH,
反家炒飯食,同老公傾電話'3'
[-v-巧想他耶.. 真要命!]
1點半反學校啦,兩堂English,講Reading,超眼訓囉吾該曬=v=
不過1定要撐尼,英文堂1定要專心.事關我英文好差尼'
世屎,淑明太好玩了=v=
見到佢同D男仔串黎串去總是好攪笑的'
溫左陣就小測,有溫書的我,當然識做吧=)
放學,傾左陣畫劇D野,傾完就反家去
that's all.
今晚10點打比老公'v'

發表時間:2008-04-22 07:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片