按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


C.S@28*  

2008.3.12*

今朝,牙哥又天光先訓了.
阻住曬的=3=,不過我5理了,
照打比老公起身,
叫完就Cut線了,事關5可以傾甘耐,
7點3起身,整野.
變左男人聲=v=,討厭!
落去買早餐,同kyan+yu反學.
然後去左找家姐,
放學去圖書館溫書*3*呵呵.
今日早讀,打鐘就上去了.
睇書=3=悶爆!
幫蘇志傑摺心心-v-.
然後兩堂英文,傾左陣sport day,
教complaint letter. 無訓覺*v*
然後Math堂,專心專心,
D數都吾難尼=v=,
小息留左系課室溫書.
中文堂,半聽書半溫英文.
兩堂ECON,派小測,
岩岩好past,算了,起碼自己有進步先,
吾好車望甘多=v=呵呵.
lunch同老公傾電話,喉嚨好辛苦!
不過同衰佬傾計好hapi*v*
系甘引我笑,又開心又辛苦甘啦,哈!
點半出門口,Math聽書+Quiz,難5到我既>v<`
事關尋日好努力甘溫數=3=呵呵!
然後兩堂中屎,系甘講書,好悶=3=
之後個堂有得睇個D節目,好好睇好正,
不過其實我睇過=3=呵呵,
剩餘15分鐘,德茵竟然比我地休息,
=V=好難得好難得!
放學比Jessica留左陣.
落左圖書館,邊溫書邊等家姐.
阿德同家姐系讀書方面真系幫到我,正*3*
無去到練波尼,下個星期1練吧,
始終成兩個星期都無train了=v=好衰的!
溫到5點半到反家lu`
反到家同朱哨傾左陣,
今晚又同相公傾電電咯*3*


相公;我愛你耶*3*

發表時間:2008-03-12 07:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片