2007.3.6*
今朝5點9就打比
老公
了,
叫
陳劍成
起身,
同
佢
傾左20分鐘到,
他
便反學lu,
而我就計續訓,
訓到塔2,起左又訓反,塔3起左. .
諗住訓多5分鐘就算,
點知1訓就訓得好林,
阿瑜塔半打左電話黎我先醒,
心諗[又大鍋了! 又遲到]
快速整野,牙都未刷得乾淨就要出門口了,
邊又未札=3=
又跑樓梯,由12樓跑落去,
加上又要急步行上去,真系好支力=v=.
反到去飛去WC札邊,
周會,今天系f.5既last一個周會,
唱校歌都特別大聲尼,
今日系專成頒獎的,又玩左一D遊戲甘, 無奈-v-.
反上去lu,兩堂Math,好留心甘聽書=)
小息,又上6樓找家姐,又落1樓找TszSir,忙!
打鐘,中屎堂,佢都只系介書,
所以無聽到,系到寫信比Cting=3=.
next宗教堂,又講靈異,吾恐怖的`
中文堂,=3=吾想上,系到發呆,
掛住老公!
lunch,同家姐食,不過仲有阿澤+家豪+ling2老師 ,
lingling講一D人生道理,
聽到我好入神,也得到不少啟發尼!
F.5明天便是last day了.
最5捨得的是當然是家成同牙魚尼,
其次系Max+阿堅+傑少+PanCake+阿腸佢地啦,
你地1定要考好會考ar`加油啊>0<
lunch完左,中文堂,邊食野邊睇鬼書=v=無聽到書,
next兩堂德育,hea左成個鐘.
放學,去左禮堂,要聽1個中文講座.
系電視台都幾出名的超人都黎左,
原來他是作家來的=3=現在先知.
仲請左劉偉成香港作家黎講講座,
足足等左45分鐘先開始,
超人講野好攪笑=3=
5點塔4,開始悶了,所以說左1個大話,反家.
出到門口,見到細佬仔同珮妍,
佢地岩岩跑完海濱反黎,事關今日系長跑日.
1出到門口就比左兩個擁抱佢地兩個lu,
事關1個Pyin第3,Bother第5尼=D, 勁!
然後我便反家去了. .
反到家同朱哨哥傾左陣電話*3*
-v-同佢好好傾添,呵呵!
待會便等
相公
電話咯,囍>v<`
陳劍成只會屬於羅家怡的;
羅家怡亦只屬於陳劍成的' v'
|