2007.2.29*
今朝6點打比相公起身,
相公1早就同我話發夢見到我,
hapi屎我了>v<`
對你黎講,會講尼D說話系好難得的,
*v*娘子真的很開心啊!
傾左陣後就CUT線,我就計續訓-v-,
訓訓訓,又訓到塔半,
死了,即刻彈起身,等升降機等左好耐.
攪到就遲到,要跑囉,
=3=岩岩反到去,還剩餘半分鐘就打鐘,好采好采,
不過辛苦死我=v=
早會,黃sir上台講道理+聖經.
無耐上去,英文堂,第1堂hea下hea下再+Quiz,就好快打鐘.
之後聽書聽書+聽書,好快打鐘,
Math,好留心好留心,小息留左room做數.
兩堂中文,閱讀堂,系甘同Syiu傾計+摺心心,
極度輕鬆地過左兩堂=3=,
中屎,聽下書,介下書又1堂.
lunch,德茵好遲放,攪到kShing佢地要等我=3=
有kit少+Pancake+CYung+kShing*v*
好耐無同佢地一齊聚下了x).
去左m記食野,Pancke去左煲左陣煙.
kit少同CYung系甘邊食邊串我=3=
kShing超級沉默,好少出聲!
食完喇,反學校,同佢地一齊真系會笑過不停-v-.
直接反左ROOM,hea下甘,
相公打電話黎,佢話依加反學,cut線後,
wing sir入左黎,問我岩岩系到做乜野.
之後我系甘話無野無野=v=
佢又拉開個櫃,以為我5知放左D咩入去.
好采無比佢發現,
如果比佢收左部電話,我真系會屎屎屎!
世屎堂,無乜點聽書.
ECON,好努力甘聽書尼*v*
放學,C Grade一位女仔上左黎我到拎波衫,
佢地明天比賽,加油!
打電話比家姐,今晚無得跳舞=3=喊`
呼,相公家陣去左玩,依加只好等佢電話咯!
ChanShing Lg;i missing you so much NOW =3=`
|