2008.2.19*
今朝6點打比老公起身,
之後訓反,哇!勁之5願起身.
最後都系彈起身,
第1日黎m,-3-超多,攪左好耐.
無同瑜反去開波.
落到去甘岩見到家姐.
之後同家姐反學.
早會,又講6運,快D陸運最好,
可以快D反大陸^3^囍.
上去,中文堂,半留心半發呆.
之後宗教,講裸照風波,成班又起哄.
我就好眼訓,訓覺.
之後pe堂,熱身,玩鈇餅,好無心機.
小息食野+同FD傾計.
又PE,成個人真系勁呆,因為真系好掛住老公.
hea下hea下又1堂.
兩堂電腦,同CkLing系甘傾計-v-爽.
lunch,5洗烹飪,家姐話同5到我食了.
仲好,反到屋企打比老公.
甘岩阿琳又反屋企就同佢一齊行.
約好陣間塔半樓下等一齊反去.
反到家邊食腸粉邊傾電話=v=囍*愛你啊,CS
塔半就收左線,反學校lu.同牙琳行反去.
之後直接反room,兩堂eng.
好留心,做小測,唉! 好失敗,甘簡單都5合格.自卑!
上完堂,Jessica同我地傾左陣計.
講佢自己既事,叫我地努力讀書,
令我有好大動力去讀書.
其實自從阿嬌件事,我既夢想已經幻滅=3=.
可能我會對酒店有D興趣,
囍*羅家怡你要努力啊^3^.
之後世屎堂,-v-淑明真系好正,
次次上佢堂都系爆笑妖場@@
放學,回家* 整野,等跳舞+等老公電話.
無耐6點幾同家姐出大中.
買左張漫遊電話卡,爽! 可以同老公慢慢傾.
之後又陪家姐去吉之島買紀念冊.
又買下野食食甘,傾下計,好舒服!
後尾wing黎左,行左陣就去跳舞.
知道左原來我系甘出名的-v-.
竟然有好多人話我無朋友.
算啦,不在乎!
我身邊的[朋友]不多,但真心重要的,我有!!
老公打電話黎,正!
系會展到同老公傾計,即刻用個張卡了.
>v<好開心同CS傾電電,愛屎你了`
傾到甘上下,系時候要跳舞.
傑Sir好正=v=佢做D動作同講D野引我地笑.
跳得好開心=) 今堂亦教左好多舞步.
雖然姿勢未做足,但的確跟得上.
很好很好!
由於太多姿勢要記,阿SIR又未諗起D舞步.
大家都跳到好累好頭痛.
阿Sir+Wing+自己出去煲反飛煙休息下,哈!
之後入反去計續跳.
今日終於感受到跳舞既累喇,哈,爽!
阿sir既fd又黎左,睇我地跳左兩次.
10點半到先跳完.
出到門口阿sir仲未走,之後傾左陣計.
11點到才反到家尼.
今天就是這樣的結束咯>3<*
ChanShing LG;kayi LP L0ve you >v<*
|