2007.11.6*
今朝同YU+kyan反學尼.
早會上去; 考世屎,第1題已經1頭濛水=u=
之後做下做下;也挺有起勁.
不過無做左1條6分題目,勁心痛=2=5夠時間!
放學系CT等f3放學.
next佢地去食野啦;我同Slok閃水;
我陪佢過廣福交租;
之後上左佢家洗頭頭@@.
過左大中買野食.
又撞反瑜瑜佢地尼>3<`
佢地去YO2到尼`
我同Slok買埋野食就上左忽德屋企.
我真系比忽德煩到我死了x(
上左佢家煲碟`期間Slok告訴了我真相;算了!
睇加勒比海盜3;超好睇>v<
睇到我勁投入*v*正野;睇完hea左陣閃水;
忽德同我送Slok反家;
期間撞到方包叫埋kinkin過黎玩左陣;
忽德送我反去; that all`
今天lck由印尼反來咯;他說有掛念我哇>2<hapi死了*
算了; 不在乎*
yu`kyan`Slok`Pyin`YO2`lam`Cting`kyi *u* 比以前更愛妳們了x)
|