2007.10.24*
今朝札條邊札左勁耐;
5知點解今日個頭好5聽話=3=`
之後反學校;
1去到門口PF就叫我左我同瑜過去.
話我地裙短;0k算!
問我有無著底裙`0k都算,又捉埋我橡根.
我啲火即刻黎`
即系好大聲同佢嘈=U=個個望住曬`
不過我真系忍5到囉.
心情已經5好;捉我都算;仲要捉我甘多野.
又問我著左底裙未;問埋我老豆紅乜好無?
我都廢時理佢;
佢叫我我都5應佢機=3=.
個男PF仲傻;追住我.
我5知邊個;1另轉頭我就話[依加米去整囉!]
佢@都5敢@=u=`
原來佢系同我同form既1名過份正常人.
真不好意思=v=本人當時很火!
打鐘;上去早閱`
系到諗系到諗;不停諗=/\=`
兩堂English;頭個堂幾我同自己講1定要撐住.
最後..訓低左=u=`
Maths;5知點解次次Math我都好精神.
開頭比吳浩汶嘈住曬攪到我專心5到=3=
好采後尾聽反都明姐`
小息;極肚餓;食3文治.
nexts;Chinese`哭泣了! 不過無人見到,哈`
諗野諗左成堂;喔喔`
兩堂ECON;超留心的;Suzan講書真好xp`
lunch同忽德食;
系甘同傾傾傾;傾到碗面打鐘都未食完xD`
佢講啲野真系笑死我`超hapi.
打鐘;思諾同牙瑜落左黎又傾計.
又笑到我傻左x3`
思諾傾到夾Band;哇;個心即刻超開心`
5知攪5攪得成尼;希望得啦><`
打鐘反上去;
Maths;好留心=v=好快過左!
兩堂中屎=v=小測5/20;我太勁,喔`
聽書抄筆記`好快過左.
放學training`今日我同自己講..
要打好波;5好比佢影響到我!
我真系做到>v<;Dior仲不停讚我好波;hapi`
6點幾反家;that all*
我不想跟某人比較`
我不希罕`
|