2007.10.16*
今日同kyan+yu反學`
食早餐食包包xp.
早會=v= 涼涼的天氣;很好;快點冬天吧*3*.
上到去好努力甘抄功課;
=3=,死了`又開始抄反功課`唉!
Chinese;寫滿600句的我愛你*3*.
宗教;睇斷背山=v=.
去左同光仔住;比左我同佢Mix既相光仔睇xp
佢系到話我奸xD哈哈*
同光仔1齊家怡好hapi啊^3^.
next PE堂;體能; 5系好辛苦`
小息;yu同kyan夾攻我-v-.
攻到我坐左落地下>v< 無奈`
之後又系PE;睇下跑12分鐘.
我下堂先跑尼`
電腦堂;系到同C家玲同C錦富傾計`
傾得開心-v-呵呵呵*
lunch去左烹飪`
今日1日堂;整野飲@@`
=3=無野食;好肚餓;好羨慕D f1有飯食`
我整系記得有雪糕同牛奶;
其他材料5記得lu=3=.
只系知好好味好好飲-v-不過我亦都知道好肥`
飲完洗埋D野落左去找佢地.
系到玩數字球@@`同小振邦+羅柏康個D玩.
next兩堂English;空堂.
=v=玩玩玩;玩左兩堂,哈哈哈`
next history;好耐先放人@@.
因為我地班實在太hight了-v-,oh`
放學;男籃有friendly`幹事要做野了*3*.
今場無上之個場甘好睇好hight=3=.
我見到A Grade個個都就THE就the甘=v=.
狀態不太好@@`所以打得5系幾好.
甲組個場我地輸左.
B Grade打得就好D *v*,緊張D.
尼場就我地贏左=)`囍.
6點到倒反家去`that all =)*
[不知囍歡1個人有何作用?]-v-m`
|