2007.9.23*
今日11點起左身` 之後同媽媽+爸爸去左飲茶=)` 哥哥要反工5去得@@` 飲完之後反家做埋D功課. 4點同媽媽出去買反學鞋. 期間落好大雨=3=要去避雨尼. 6點到反家` 今日就系好簡單甘過左. 其實再說; 也不會有人會理會我` 是我胡思亂想定是事實?` 我想是.. 胡思亂想而已吧 ><`