按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


430*  

2007.9.21`

今朝同家姐反學啦=)*
打鐘早會;完左反上去`
諗住今日會比人捉出黎;點知無-v-真好采*
頭兩堂連堂ENG;
諗住悶梗-3-點知令仔阿Sir代堂;
溫左陣書之後就訓左成個幾堂了;5錯5錯xp.
next; Math`
TszSir教得都0k快-3-;加上佢寫野又車住左我睇野.
攪到我5明佢up乜;發脾死的`5識算了,哼*
小息;同yuyu佢地去了CT食野=)呵呵`
打鐘彼上去上堂;連堂中文`
好快甘過左=D`今日過得幾hapi;阿Sir竟然笑了!
中屎-3-好快過了.
lunch; 周圍hea;無食野,hea到打鐘.
即刻去左借波打-v-今日lunch打得好hapi*
next;history-3- 玩下玩下hea下hea下又1堂`
MhMan假笑xD笑到我痴左線`
next選修,連堂ECON`
系到派野整下尼樣整下個樣;
得10分鐘系正式上堂-V-真開心;呵呵*
放學同yuyu佢地打波;hot得很`
果然不出Mtlok所講;男籃今日真系自己training =)`
系CT;志文經過;請我地飲野;
志文萬歲xD*哈哈哈.
反到家食野沖涼玩電腦.
8點幾落去同yuyu+kyan玩蠟燭.
比老豆串我仲細咩,甘樣@v@汗..
我只是想整1些文字作紀念吧^3^囍.
之後同佢地落去玩啦.
整左tLok+Man -u-* 好令>v<`i like it.
之後去左河馬花園;
簡直系個狗他樂園xD`勁多狗比我玩,哈哈哈;發達*
又撞到靈風人-u- f2的男生.
佢成日串我-3-* 服左佢\v          /`
又同D狗仔不停甘跑-u-`跑到我好累030.
11點幾反到家去`
超累的>v<`今日又超多功課尼!
呼.. but it is hapi today>3<`
that all*v*

發表時間:2007-09-22 12:25 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片