2007.9.19*
今朝又5系好願起身尼-v-.
之後同家姐反學啦,今日札左條邊好耐都系札5好-3-.
所以遲左落去@@`
今日睇書-3-上左去5洗比人捉.
頭兩堂Eng;令仔阿Sir代堂,睇廿5知幾多世紀殺人網絡-u-
next個堂Math`真系好失敗牙我!
NG HO MAN* 你好討厭!
小息; 去左找Dior同加菲.
聽日lunch要幫手烹飪學會啊*3*
之後同yuyu佢地食野啦.
打鐘上反去;Chinese -3-嘈嘈地;不過進步左.
next兩堂ECON`5錯啦=)
lunch同家姐落CT食野.
打鐘;無得打波-3-LWH吾比我地打;
仲因為尋日既事嬲緊-v-服左佢.
系1樓等Dior等左好耐都等5到-3-借5到波!
之後同佢地系ct到玩黎玩去-v-. yuyu最喊濕xp.
打鐘上去;又math-v-好自卑*
兩堂中屎屎屎-3-抄筆記抄到手軟;5錯5錯=).
放學練波去xp,期待已久了!
今日training真系5錯@v@好玩好玩.
殺波殺到好累-v-.
6點幾反到家; 期待明天xD*
lck;BAD衰人-3-*
kShing;今天聽說你會送給我禮物;令我開心不已xD`
Mtlok; 你幹麼?不理會我-3-呠!
|