按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


424*  

2007.9.11`

今日同家姐反學啦.
打鐘排隊上去=)`
第1堂中文-3-悶到極點;呼..
next宗教xD 阿[鍊]sir好得意xD.
睇[得閒飲茶].
之後pe堂;換完衫集埋隊都差5多打鐘-3-.
小息-3-著住PE衫打波啊陰公.
打鐘;求高磅重, 44+154 -3-* 都好似無高過甘.
next兩堂電腦堂.
原來Mak子樂系甘攪笑的-u-哈哈.
lunch;家姐要同人食飯;我找Lpy佢地食吧=).
打鐘後同瑜佢地打波;
系超好玩的=D. 今日打波打得開心啊^3^.
NEXT兩堂English.
講到光仔同個新同學好似樣.
5知點解次次講到尼點我都好想笑>v<.
之後光仔對我笑左1笑;
個時超開心xD`光仔好耐無甘樣對我笑.囍*
English完到history,
淑明5錯5錯-3-不過系對眼有D兇,喔`
放學; Jessica講埋少少野放得.
諗住找yu佢地點知找5到.
送埋鈞過FS橋就返家.
點知又撞反yu佢地-v-真有緣xD.
之後買埋野食我就反家佢地過太和買書.
無耐勤仔SD信息黎,
話佢過左黎FH,系軒到叫我過去.
之後過左軒到玩左陣,有狗仔玩啊xD`
同佢地串下咀甘-3-.
6點幾走人,佢地走左,我反家去.
that all =D*

發表時間:2007-09-11 08:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片