2007.8.31*
今朝成3點先起身`
*u*超好訓的,哇卡卡.
刷牙洗面之後即刻做功課`
-3-抄抄抄;English同Chinese都攪掂lu`
抄到5點;玩左陣電腦`
同jady傾左陣電話-3-*吼吼.
yu2*打黎叫我去游水.
原本話5去的;點知7點yu又打黎叫我去.
似乎yu2好掛住我xD`哈哈.
所以最後都去左.
有kyeung`Pyin`kNam`kyan`yu`Me .
今日好少人所以玩得好開心.
哈哈xD` 我游水真系游得超慢的.
游到10走人;
今日真系超少人-3-* 竟然有位沖涼.
攪掂曬D野去豆大食宵野.
個個都系食腸粉@@`腸粉黨.
食完之後等埋kh0就回家lu`
今日就甘過左喇=D*
明天幫kChun慶祝生日`
hope you can hapi>3<` My friends*
|