2007.10.26*
今日同kyan+yu反學去;
早會;又比人捉.
原本捉我橡根;之後珮妍比左條黑色既我.
話我無著底裙;我死都話有=3=.
我5明;點解個個有甘多問題.
偏偏都要捉我;
我D頭髮已經比平時既女仔正規好多啦=u=好憎PF囉!
頭兩堂英文;
有1堂已經用左開班會+調位.
又坐最尾個兩行=3=.
不過今次我住尾2;成世女第1次住甘後-v-.
後面有肥正同勤;格離系李樂俊.
同後面個兩個好好傾xp.
我又同浩汶住得好近了=3=.
連續3次都系同佢住得好近;佢住我斜前面.
之後個堂好快甘過左!
Maths;好努力甘聽;但都5系好明`
小息;做左陣數落去買食食.
兩堂Chinese;睇書堂=3=不過我地系甘傾計!
同肥正+浩汶+勤系甘傾-v-.
講旅行分組個D野=)`
我入左阿嘉個組尼;仲有勁多勁多人`
光仔都同一組xp正*
中屎;做卷;不過可以睇書`
尋晚有溫書所以都幾識下`
lunch同家姐食;
打鐘;同忽德;莫子豪佢地玩;玩到超hight>v<`
next history堂;專專地心啦=3=呼`
兩堂ECON;有點想訓覺.
好采莫子豪坐我格離叫醒我要我聽堂!
之後都聽反=v=呵呵呵`
放學;同馬HMan+Stkit+曾tMing+劉kLing;其他個D過黎塔傘=3=.
等TszSir等左45分鐘=3=.
之後溫左好耐好耐;勁留心;聽完之後D野明曬;
好有成功感>3<*hapi
溫到6點幾先走;都系第1次系學校溫書溫到甘夜@@`
之後同曾tMing+馬HMan一齊反家.
9點出去跳舞;今日跳舞好好玩;
有好多笑料xp`
12點幾反到家*
明天是男籃B Grade學界尼;要加油啊*
我對你來說只是微不足道`
|