今日同瑜瑜返去開波x)`
太陽十分之猛烈.攪到我成身汗-3- 哼!
之後打鐘集隊.不停的抹汗.
無聽到佢講野-3- 呵呵.
之後上返去. 兩堂通識. 講性教育.
睇早熟`好睇好睇x)..
不過睇左少少又要講返筆記-3- 無隱.
兩堂過左就普通話.
做小測. 之後講書-3- 激憎淑芬!
無耐小息. 同瑜瑜佢地食野之後打左陣波.
打鐘上返去. 兩堂化學.
做作業但我無帶睇格離.
-3-但系我十分之不專心.
因為實在對化學極度超級無興趣.
馬SIR話完我1次又1次.
我數過了. 佢話左我7次._.''
-v- 我從來未試過上堂比老師話我話到7次. 哈!
佩雯去左監考所以加菲代左.
計續講性教育. 囍囍. 無耐放lunch.
要排傳心轉情日既野.
無得同瑜瑜落去打波lu*^*
-v-傻仔光勁kai. 真系笑死我.哈哈>v<`
lunch完左英文. -3-吾系好想上.呵!
之後又加菲堂.因為桂芝無返.
做工作紙._. 呵呵呵.
放學練波. WOO* 陽光十分之普照.
成日都熱辣辣. 個人開始蚊了.
佢完本都系對面場打緊波的.
不過女籃要練波. 佢打左一陣就走左lu*^*
愈打我愈蚊. 諗返N既事..
再加上D熱氣不停攻上我生. 我真系就爆!
-3- 完全無心機打波.
球球殺波都大大力. 好想發洩!
N生仲張我粒波比左人.
興上加興._. 好蚊好蚊. 勁發自己脾氣.
完全張粒波系牙邊個. 勁大力打.
-3-.. 唉! 之後開始開GAME.
尼次打得幾好玩.. 映彤勁攪笑xD.
加上太陽開始落山, 無耐就下曬火了.
練到6點. 同瑜瑜珮妍返家.
其實人返曬家lu*3*.
返屋企沖完涼. 過左牙瑜到睇[校務]`
邊食邊睇-3- 好恐怖囉吾該.
哎呀.. 吾講! 依加諗返都有D驚驚地._.''
睇到9點,就同瑜瑜唱K唱到10點鐘.我返家了.
x)今天總算過得不錯. 完了!
MMMMMMMMMMMMMm*
今天你又剪短了頭髮呢x).
瑜瑜;玨欣;珮妍;家豪;軍男;鈞暘;牙昌;牙琳;傻仔光;殺魚;家成*
WE ARE THE BEST FRIEND>v<`
|