今日同瑜瑜返去開波.
之後打鐘集隊. 又系好似尋日甘流汗汗.
今日要檢查校服儀容尼.
無比人捉到. 真好x)`
頭一堂數學大測. 都識既.
之後兩堂AE. -3- 要做小測囉吾該.
我做D抄D甘啦. 之後睇碟.
睇D訓D甘啦. 哈>v<`
小息同瑜瑜打波.
中文堂. 好快甘過左.
音樂堂. 今日到我考唱歌了.
神奇地我好驚好驚-v-.
都吾知點解會甘驚.
之前我都吾驚既.
十分之吾明. 仲要驚到成身振曬.
之後出到去唱勁車住自己*v*.
首歌又系英文歌吾多識讀.
D節奏又難觸摸.
攪到我唱D就哼D唱D又哼D.
仲走左少少音牙陰公T^T.
歷史以黎最低分. 得15分-3-.
我次次吾系19就20..
真系嫁T口T. 今次真系非常之失敗-3- 哼.
歷史堂聽書啦._.''
LUNCH同瑜瑜玨欣珮妍個D去家政室整野食.
其實我吾系個到既人. 只系做幫手尼x).
整準備聽日傳心傳情既灘檔. 就賣雪米次.
lunch做吾曬. 放學我地計續.
PE堂. 1堂物理1堂考體能.
無帶衫但牙邊個仲要我做體能囉.
又無鞋. 問人借鞋又借吾切.
攪到要除鞋跑9分鐘.
跑完之後兩隻腳都起曬[枕].
好痛! 真系好痛好痛!*
唉. 又吾知要到幾時先好返!
行路都要就住就住._.''
但都跑到19個圈. 都好啦-3-.
不過覺得個代價真系大左D甘囉T^T.
放學上家政室同瑜瑜佢地整野食.
lunch整既布甸已經完成了.
我同瑜瑜張尼D布甸分開.
之後送去比玨欣.鈞暘.牙昌.珮妍.家豪.軍男.
原本諗住比埋佢嫁. 點知佢吾系到-/\-.
之後家成走左過黎. 甘就比左家成lu`x)
我同瑜瑜上返去計續整野食.
整到530到大家一齊走人.
今日就甘過左lu. 真不錯尼x)`
MMMMMMMMMmm*
|