今朝同老豆去飲茶.
next約左Yuyu+Laukh+Ming+Piu去睇28週後.
去到沙田買飛啦. 邊排隊邊淋雨牙陰公.
仲撞到Wkyan+Clam+Ewing.
佢地睇Spiter Man尼>v<.
買完飛仲好早. 未到睇戲時間.
就去左M記食野.
期間傾計傾得好開心. haa`
340夠鐘. 入場睇戲lu.
1出場果然系"啪"1聲.
比佢嚇死. 之後D野當然愈黎愈嘔心.
套戲真系刺激都爆.
個身邊睇邊振. 我吾系驚佢D喪屍..
而系因為太緊張刺激=V=.
吾知點解我好驚1D緊張刺激既場面.
全程我都不前甘禁住自己個E仔.
令自己吾洗甘驚.
戲院D人個個都禁住E仔. 勁攪笑. 哈>v<.
睇完套戲之後去寵物店睇D貓貓狗狗.
D貓貓超得意>v< 哇卡卡. 同佢地玩左好耐.
之後再去M記食野.
行既期間真系好多笑料.
Laukh的-F奶. >0< ohshit. 好核突添.哈哈!
食完就一齊搭車返家.
今日就甘過左LU.
囍.. 今日真系幾開心na`x)
Mmm* i miz you so much .
`Lover[lck]- BeHappy>0<.
|