今日又同yuyu返去開波`
吾知點解今日好多人開波-3-呵呵.
打鐘集隊上去.
兩堂通識. 性教育. 睇早熟. 正!
普通話系到發白日夢.
小息. 無做過D咩就已經打鐘了.
兩堂化學. 考實驗.
YCMing佢超勁. 考左6次先考到.
破左大會紀錄. 哈哈.
數學. 小測+教書. 留心留心!
lunch同桐桐瑜瑜落左去打波.
打打下ar呂生吾比我地打lor..
我地3個勁無奈.
吾洗甘牙-v-. 打場波都要甘.
之後過左ytung到打.
打鐘上返去.
超級熱勁熱極熱. 實在頂吾順.
成身汗`ohmygod.
英文堂. 移左位系fan底下抖涼.
-v- 上堂都會上得專心D. 呵.
今堂Eng對作業. 好快過左.
next桂芝堂. 佢把聲沙左尼.
希望佢快D好返吧x).
教我地點樣寫[通告].
放學. 佩雯黎左派今日份卷.
結果` 0分. -3-1點也不驚奇. 因為我吾識做!
next練波. 曬+熱 help!
因為佢. 令我完全無心機練波.
球球都比dior話. 唉`
練到5點Dior話落富善.
我同yuyu都無落到. 因為實在吾想打.
之後系小食部到誒多陣.
6點大家一齊歸家了"
*[m]- 今天才發現,原來你是我的原動力.
- 每當我在做真正的自己的時候,便會想起你這句話,令我痛苦不堪.
我真的很害怕被討厭的感覺. [你們]能否理解我嗎?
|