今日同左家姐[殺魚]出街. 好耐無同家姐出過街尼>v<. 今天心情仍然好似尋晚甘不太好. 什至極差尼. 仲要比我尋晚發夢見到佢.. 系夢中. 我完全吾知道點樣面對佢好. 唉-3-. 所以叫左家姐出黎大家一齊傾下計甘. 我地傾左好多野. 聽左家姐講既野之後. 真系舒服左. 但.. 點都仲有吾開心. 點都好. THZY0U家姐xD* 我不會輕易的改變自己的原則. 我更加不會容易的放棄任何人. 無論朋友.家人. 喜歡的人也是.. 不會輕易地放棄.