| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|


|
2006 年 12 月 24 日 星期日 今日仲於返自己屋企la..
係果到悶到死..
返到屋企..一陣..
冇野好做..
都係悶悶悶...
冇幾耐..
去左我家姐到...
之後..妹妹..好鬼得意ar..
好似大b..細個甘..
勁似ar..
之後..佢喊ar....
好鬼得人驚ar..好大聲ar..
之後..我抱下佢la..
佢媽整緊野飲佢比喎..
之後..我'為'佢飲la..
飲完..之後..'姚'下佢la..
佢訓左ar..
幾叻ar..haha'']
之後係果到食飯..
巧多野食ar..
攪到我食送..唔食飯
仲有野飲ar..
好飽ar..
之後..同彭彭玩21點..
玩玩下..
win左50蚊...haha'']
佢冇錢..話返到香港先比返我..
之後..8點半返屋企...
返到屋企..
搵我個fd..同我去街..
彭彭冇fd喎..
之後帶咪佢去..
去到之後..
食左燒雞'逆、開心魚、腸仔.....仲有...(想食窮我a"a)
之後..想飲野..
但...入到去..得...飲野又怪怪地..
之後..叫左丁螺..
好苦..
不過..飲左杯2008啤酒..
=口=''幾好飲喎..
之後.../...\我d錢...小左`多
好慘ar..
之後問下佢幾點ar..
佢話,.,10點幾ar..
..之後...跑返屋企=3=
驚比人鬧...
返到`去沖涼...
zzZZ
刊登時間︰2006-12-25 12:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

 
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 49 | »
|