| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|


|
2007 年 1 月 1 日 星期一 今日係2007年既第1日﹏。
我9點幾開機反電腦..
佢冇on到ar..
之後入巨商..
功悶...
off左....
之後..比ar哥反..
睇海賊王...
巧巧睇...
之後到返我....
佢on左lo..
add返佢..
之後..佢話.......................
佢fd叫佢反勁舞..
巧唔開心..
但..又唔可以阻住佢..
之後..自己反巨商....
巧悶ar....
之後打下自己fd子名..
打打下......
個心...好煩..
跳得好快.......
好唔安落...
之後好煩..
心情唔巧..
見到叔叔..
搵佢發洩..
打打打打打打..
之後佢on左..
之後...講左一句..
又話...食野..
勁唔開心
刊登時間︰2007-01-01 07:19 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

 
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 49 | »
|